loong time ago

Det var återigen väädligt längesen jag skrev! Jag har börjat med ett inlägg flera gånger,men inte orkat och klickat ner sen. Jag vill ju verkligen få en snygg blogg, men inget photoshop - ingen snygg blogg! Ge mig photoshop, SNÄLLA!
Det har hänt mycket den närmsta tiden, min älskade kise har dött, det gör fortfarande mer än ont & jag saknar han så sjukt mycket! , har fått körkort, ÄNTLIGEN! Det har vart en del fester och jag har hunnit vara chaufför för en kväll.
Praktiken på Deromeskolan har börjat, jag trivs kanon och hamnade i en underbar klass med goa ungar! Ska bli svårt att lämna dom sen ; / Det är en månad kvar till Grekland, och jag längtar! Blev Gekås idag efter praktiken, allt till semestern är nog köpt nu! :)

mycket man vill, mycket som inte går.

kärlek
Marielle

Kommentarer
Postat av: Någon! <3

Jag älskar dig ! <3

2009-04-27 @ 21:44:38
Postat av: elin

Grattis till körkortet!!!!!!! Kram

Postat av: Jennie

Vilken fin blogg du har fått! underbart att läsa igen tjejen! <33

2009-04-28 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback