Suuunshine

Längesen jag skrev. Har som sagt inte så mycket att åstadkomma med. Men jag hoppas det kan bli ändrig. Jag ska börja om på min blogg, snarast! Allt ska bort, & nytt ska in.. Frågan är bara när jag ska orka ta tag i det. Jag kan ju inte det här med blogg heller, koder i mängder. hm?!
Solen skiner, och det är underbart & gör mig vädligt glad. En resa till Grekland & Kreta är beställt, och det ska bli så sjukt underbart! Jag önskar att dagarna kan gå fort nu, så jag får åka åka åka! Men innan dess ska jag ha påsklov, förhoppningsvis körkort och 5 veckors praktik! Det blir även konfirmation för min käre bror.
Idag var jag på riskettan, USCH! Satt där i evigheter, o det var onödigt.  Men nu har jag gjort det, och det är en oerhörd lättnad. Nu ska jag ta ipoden i hand och gå ut och gå i det underbara vädret!


Turkiet 08 ;

kärlek
Marielle


Kommentarer
Postat av: Jennie

Mys du! kul att du skriver igen!!

2009-04-06 @ 21:13:26
Postat av: ANONYMSOMFAN! <3

älskar dig <3

2009-04-07 @ 17:02:39
Postat av: Angelica

Hej. Såg att du kommenterat på min blogg. Jag förstår att du blir arg och jag ber dig inte förstå mig, men det finns en bakgrund till att jag tycker som jag tycker. Mona hade inget med de inlägget att göra jag är uppriktigt ledsen för vad som hänt henne. Du behöver inte läsa min blogg om du inte vill höra vad min åsikt är, vi är alla olika, vi tycker alla olika och jag har också en rättighet i att få uttrycka mig.

2009-04-10 @ 17:19:02
Postat av: Helena

Tack så mycket marielle. Inte riktigt klar.. men någon gång så :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback