Bloglovin

Helgen har som vanligt sprungit iväg! Spenderade min kväll hos Jennie igår. Tacos & Robinson är aldrig fel.
" Jag sket hela vägen in i mål " Gubben är go ! Blev även tjöt med Helena & Elin när dom kom hem. & det bjöds även på snaps! Jag är sjukt fest sugen nu! Gick hem från Jennie idag, gött med en promenix!! & jag är riktigt duktig med dom dära. Har blivit lite övninskörning med pappsen också.. nu blir det städ och väntan på min Joel .


Har även sett till att skaffa Bloglovin nu ;]

Jag har kommit på att min blogg verkligen är hur tråkig som helst! Den behöver en STOR förändring. Jag borde iallafall ha något vettigt att skriva om. Vissa har underbara fotobloggar, vissa har om allt möjligt. & jag, jag har om min vardag! Inge kul alls. Ge mig en bra kamera, så jag kan göra en bra! =D

kärlek
Marielle



Joel ;

Kommentarer
Postat av: Anonym

I find you! KRAM ELIN!

Postat av: Anonym

om du har lust att fixa min blogg.

så kanske jag inte lägger ner den ;) din är så fin.

<3

2009-03-31 @ 14:58:12
URL: http://maddujohansson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Den blogg är GOS!

2009-04-01 @ 19:25:21
Postat av: Sten

jojo :)

2009-04-04 @ 10:09:24
URL: http://stenonfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback