Godnatt inlägg, yes!

Igår mådde jag inte så bra på morgonen, men jag gick upp klockan 9 & tog på mig skorna och gick ut och gick :) Man mår bättre sen, tro mig :) När jag kom hem igen gjorde jag en bricka med frukost och gick ut och satte mig i solen. muuums för solen, muuums för det här vädret. Jag, mamma & Mona åkte till mormor och morfar en sväng sen.
På kvällen massera jag mamma en stund! Saknar faktist massagen lite, tro det eller ej. Får väll massera på dom här hemma. Kanske ett stort misstag att inte ha valt massage B, men men.
Grey's Anatomy denna kvällen gjorde att jag svullna till i ansiktet av gråt, jisses! Jag verkligen stört lipa. Det programmet är mer än guld.
Joel åkte med mig hem efter skolan en stund. Jag övningskörde lite med han ;) & vi åkte och hälsa på farmor & farfar, dom blev nog överlyckliga & dom är alltid gos att träffa!
Jag har precis sett hockey Frölunda -Hv71 0-3. Sug match, det var så tråk så jag somna. Nu är jag världs trött. Men fick allt tvingat uppe ögonen för ett blogg inlägg. Jag har prov på barnsjukdommar imorgon, jag har inte pluggat för jag orkar inte. åhååhhåhå! Ge mig lov, ge mig sol, ge mig ledigt. Nu ska jag nana, så sov underbart gott folk, det ska jag göra.


Grey's Anatomy <3

natti natti,

kärlek
Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback