Let's dance

I onsdags körde Joel in mig till stan, för jag skulle på jobb intervju! Det gick bra, så det är väll bara till att hoppas på jobb :) Gick till körskolan sen & satte mig & nöta, såååå gött när det är över sen. Elda upp böckerna? ohja ;]
På kvällen blev det övningsköra till Falkenberg. Rockkarusellen! Johan & dom var grymma, och jag verkligen stööört lipa! Jag ryser i hela kroppen när dom spelar :') Ibland måste jag bara erkänna att jag är SÅ stolt över min bror! <3
En trevlig kväll, och nu hoppas jag att dom vinner & går vidare.. :)
I torsdags var jag ledig hela förmiddagen, jag & mamma var i stan & shoppade lite. Hittade ett linne och ett par leggings.
Träffade på moster sen, så det blev fika! Vid 2 körde mamma upp mig till skolan för jag hade en lektion! Känner mig duktig att jag gick på den.
Nu är det fredag, jag har haft en oerhört slapp kväll. Men det är gött! Pluggat har jag också gjort ;O Tro det eller ej.
& sen har jag spenderat kvällen framför tv:en med pappa & Johan. Det händer inte ofta så riktigt mys! Kollade på Let's dance finalen. Laila & Tobias avslutninsnummer var UNDERBART men ändå finns Magnus i mitt hjärta, och han vann! ;]
Nu hade jag tänkt att städa lite grann på mitt rum, och snart blir det nog faktist sängen, riktigt trött.
Imorgon kommer Helena & Emil och hälsar på :) & kvällen blir nog att spendera med min Jennie, hoppas jag! :)

Skänker även en tanke till min älskade Joel som är på fotbollsläger nu, jag hoppas han har kul (a) Saknar han lite sådära! pusssssssssssssssssss.



kärlek
Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback