mjaaow

Idag är det lördag, dagen spenderade jag tillsammans med Jennie & Marinette! Marinette bjöd mig på lunch mycket snällt :) & oerhört gott var det! Vi käkade dagens på Nyfiket.
Vi fick shoppat mycket allihopa! Jag inhandlade 2 par leggings, ett par skor, en ring, ett linne och en sjal! muums för shopping. Jag tackar inte nej till mer (a) Nu ikväll har jag myst med Jennie & Sofie hos Jennie. Ännu mera god mat, hockey och tillslut Robinson. Alltid mys med flickorna! Nu är jag bara hemma, jag är så sjuuuukt sugen på att hitta på något. Men ingen orkar och jag kommer inte in till stan på något sätt, jag blir gaaalen! Får väll antagligen lägga mig och sova, kul. eller inte..

Imorgon är det söndag, och snart börjar skolan igen! jag orkar inte "/ snart påsklov Marielle, SNART! Då blir de hitta på mycket skoj. En dag i Borås för att besöka Marinette, och även en biltur till Lidköping för att hälsa på pojkarna! :)
Lite planer iallafall, det är bra!

Snart blir det även lite förändring i håret! klippning och färgning. Får se hur de slutar :) Kul med förändringar, men jag är dåligt på att våga, men nu så!

Antagligen får jag sova nu "/ fast jag vill in till stan, GE MIG KÖRKORT!

kärlek
Marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback