Vår känslor *

Vaknade bredvid Joel idag, jag gick upp alldeles för tidigt medans Joel låg kvar och sussade. Gah, hatar att gå upp när jag vet att han kan sova vidare, då vill jag med sova, sådeså (;
Häärligt väder idag, älskar denna underbara sol. & det är skojsigt att kunna ha på sig sina nya kläder och vår skorna!
bort bort bort med stövlarna! Jag vill shoppa mer mer mer, pumps i alla olika färger tack! :) Vår är underbart!
Hade ingen matte i skolan, bara det gör jue dagen! Jennifer var snäll & hängde med mig till körskolan, så satt där en stund. Börjat om på faserna nu, och klarade A & B nu när vi var där, gött! Nu behöver jag lägga i femmans växel och plugga som in i! i need it. Åkte med Joel & Adde hem sen när jag slutade! Härligt att sluta 2 på måndagar. Det är den enda dagen jag slutar tidigt! usch. Vi åkte och lämna adde i veddige, åkte till Vidhögeskolan sen och kollade in när Filip och hans klass spelade brännboll med kära Lars Larsson som lärare, han är go! Nästan så jag saknar han lite! Men skolan usssch! Gick med in lite också, förändrat var det allt! Och när man gick där i korridoren mötte vi Kerstin. Som sagt, jag saknar det inte! Men klassen, oj oj oj! Den hade inte vart fel att ha tillbaka :') Filip & Sofie åkte med hem sen! :)
Jag & Joel gjorde lite mat och kollade the o.c. Sista skivan på sesong 1 nu, det är hur kul som helst att se alla avsnitt igen! Skulle kunna kolla på dom om och om igen!

I skolan ringde det även på mobilen, och jag blev kallad till jobbintervju! :D Får se hur det går! Kan ju hoppas på att tummen kom ur min röv tillslut och att det kanske gick vägen, i need money! :*

har även varit duktig och stått på våran kära träningsmaskin i en halvtimme! & nu kollar jag & pappsen på innebandy. Warberg - Falun! go go go . .




kärlek
Marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback