7/5 - 05 <3

Praktiken på deromeskolan är bra, jag älskar ungarna! Vill inte sluta där, det kommer kännas tomt sen "/
Min söta farmor var och hälsa på mig idag! :') tiihi, go är hon allt! Dagen har varit lugnt annars, vart ute och gått och bakat. Nu luktar de gott i köket och jag ska snart smaka!
Imorgon är det den 7 maj, vilket betyder att jag och Joel har varit tillsammans i 4 år :') tiden går fort! Jag vet inte vad vi ska hitta på :) Det är även 3 veckor kvar tills vi åker till Grekland, och det ska bli alldeles underbart att komma iväg :'D

Snart blir det dax för den sista shoppingen inför resan, jag behöver kläder & nya solbrillor! mums.

We were both young when I first saw you
I close my eyes and the flashback starts.
I'm standing there on a balcony in summer air
See the lights, see the party, the ball gowns
See you make your way through the crowd
And say hello, little did I know.



kärlek
Marielle


Kommentarer
Postat av: angeliqa

4 år?:O skojar du eller! HERREGUD! grattis till er (L)

Postat av: Jennie

Ni är gos och stort GRATTIS!!

Jag hänger gärna med på shopping om du behöver sällskap! :) <3

2009-05-07 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback