Helgen

Jag saknar fortfarande mina goa ungar v

På min ediga torsdag blev det en tripp till Göteborg med mina hjärtan Jennie & Marinette. Jag körde, och det gick bra ;]
Fick shoppat mycket allihop och det var en super mysig dag, som alltid mer er!
På kvällen kom vi hastigt och lustigt på att vi skulle till Lygnevi på Linda Bengtzing så det blev fest och en tripp dit med pojkarna! Sjukt kul hade jag!
På fredagen blev det kalas hos min älskade farmor som fyllde 70, :] även min uuuuuuuuunderbara kusin Anna fyllde 19, grattis på dom <3
I lördags var det Solbacken med temat att klä ut sig till något som började på första bokstaven i sitt namn, min utklädnad fick bli mus! En underbart rolig kväll, som alltid på Solbacken! Längtar redan till nästa Solbacken. Om en måndad , :] fest like never before!
Igår, måndag hade jag och Jennie picknick, mys värre! Det slutade med ett sjukt galet affärs besök! du får mig lycklig! :')
Tillbaka i skolan nu "/ är redan depp över det! usch, orkar inte med det.. men, ska inte klaga. Grekland på torsdag, bara en enda dag kvar! :D <3 glädje!
Nu ska jag städa mitt rum hade jag tänkt, packa lite till och sen iväg på fotboll!

kärlek
Marielle

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ååå du är gos!! du gör mig lycklig vännen! vi hade det grymt mysigt det är en sak som är säkert!!!

2009-05-26 @ 19:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback