Nya tag

Helgen är över, den har gått lika fort som vanligt! Jag hatar när helgerna går så fort. Men, var ju ledig i fredags så inte ska jag klaga. Plus att jag har varit hemma idag, ont i magen "/ Men imorgon blir det praktik igen! Ska inte klaga på den heller för de är hur mys som helst :) & goa ungar! I lördags blev det tacos och Robinsson med Joel, åkte hem till Matte och hälsade på pojkarna sen och skjutsade dom till Norvalla. Där den sämsta festen var, så jag & Joel drog till stan och hämtade hans föräldrar istället. Igår blev det god mat hos Joel med hela familjen. Tova & Neo var också med, alltid mys att träffa dom! Var ritkigt längesen. Jag åkte hem och tog en dusch, och sen åkte jag till Jennie på fika, mycket gott! Hon är duktig den flickan. Vi åkte på fotboll sen! b-laget! Bra match, som tyvärr slutade lika! Dom skulle vunnit.

Nu ska jag bara slaaappa.. ny dag imorgon!


<3

kärlek
Marielle


Kommentarer
Postat av: Jennie

Underbara söta ni <33

2009-05-04 @ 19:27:34
Postat av: elin

fick du med smaka på jennies cupcakes? (eller hur det stavas) dem var underbara!

Postat av: Joel

<3

2009-05-06 @ 12:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback