Tiisdag

Jag vill ha en ny header, hjälp mig någon?! :] tsss

Barnen på praktiken är underbara, jag vill inte sluta! Är i kära i allihopa. Imorgon är det sista dagen "/
Ska snart iväg och köpa fika! Sorgligt men sant. Sen är vi lediga tors, fre! Skönt värre! På torsdag blir det ett mys besök i den härliga staden Göteborg med Jennie & Marinette! Hoppas på en bra dag.. På fredagen är det kalejs hos farmor & farfar som gäller, farmor fyller 70! Grattis på henne :] <3 Min kära Anna fyller 19 också! <3
Får snart börja ladda inför lördagen också, SOLBACKEN! Tema: Klä ut sig till något som börjar på samma bokstav som sitt namn. ojoj, kvällen ska bli galen!
3 dagar kvar i skolan sen bär det av till Grekland. Längtar?! ohjaaaa


kärlek
Marielle

Kommentarer
Postat av: Jennie

TACK FÖR IDAG ÄLSKLING!

2009-05-21 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback