kisen <3

Det är ännu en gång söndag och helgen har gått över. För en gångs skull tycker jag inte att det är synd att den är det, för jag får träffa mina goa ungar igen! Det är alltid lika kul! :] Inte länge kvar på praktiken nu, jag vill verkligen inte sluta "/ uhu.
Back to hell, som tur är så är det snart semester, <3 ska bli mer än underbart!
I torsdags var det min & Joels dag, när jag kom till han var det tända ljus överallt och dukat till middag! Rosor fick jag också :) riktigt mys var de, tack Joel <3
Igår var de upp tidigt för att åka på folkrace. Jerry, Robert & Andreas körde. Det var en del otur med det gick bra också :)
sjukt kul att kolla! Hem tidigt för pojkarna skulle spela match. Dom vann mot kung-karl med 4-2. Häärligt :)
Pokerkväll sen, slutade fyra den här gången! attans. Det är det värsta man kan bli. No money, no money! Körde in till stan en sväng och sen till viktor en stund :]

Denna söndagen har varit mer än slapp! Men det är skönt det också. Funderar på att gå ut på en promenix snart!
Mitt nyttiga liv går inte så bra nu för tiden :/


Jag vill spola tillbaka tiden, jag saknar dig :'/ <'3
kisen <3


kärlek
Marielle

Kommentarer
Postat av: Jennie

<33

2009-05-11 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback